معماری
سرخط خبرها
خانه / بررسی تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی

بررسی تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی

بررسی تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی

بررسی-تاثیر-ارزش-ویژه-نام-ونشان-تجاری-بررفتار-خرید-مصرف-کنندگان-مواد-غذایی

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذاییاز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در125صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش)
در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق
آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.

===================================================================================

تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir
===================================================================================

قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده:
در این پروژه عنوان تحقیق ارزش ویژه نام ونشان تجاری بر رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی(مطالعه موردی: ماکارونی مانا در استان البرز) می باشد که ابعاد ارزش نام و نشان تجاری مشتری بر مشتری گرایی آکر از لحاظ کیفیت ادراکی ،ارزش ادراکی هزینه، منحصربه فرد بودن و تمایل جهت پرداخت هزینه اضافی برای مصرف کنندگان ماکارونی مانا با مدل Netmeyer and ET.alبررسی کرده ایم که با توجه به متغییرها و ترکیب سن و جنسیت و تحصیلات و وضعیت تاهل ، ماتریس همبستگی بین متغیرهای مستقل با متغیر وابسته برای برای اندازه نمونه 383 نفری را تحلیل کرده و بعد تاثیر و رابطه متغییرها بر یکدیگر را با ضرایب مسیر و آمارهی t سنجیده که به نتایجی رسیده که فرضیه های :
اول ) نشان دهنده اثر مثبت و معنادار بسیارقوی کیفیت ادراکی بر تمایلات رفتاری خرید مصرف کننده است.
دوم ) نشان دهنده اثر مثبت و معنادار نسبتاً متوسط کیفیت ادراکی بر تمایل به پرداخت بیشتر است.
سوم) نشان دهنده اثر مثبت و معنادار متوسط ارزش ادراکی بر تمایلات رفتاری خرید مصرف کننده است.
چهارم) اثر معناداری  (T_value=0.57,β= 0.00) ندارد، بنابراین فرضیه 4 پژوهش معنادار نمی باشد و رد می شود.
پنجم) نشان دهنده اثر مثبت و معنادار قوی منحصر به فرد بودن بر تمایل به پرداخت بیشتر است.
ششم) نشان دهنده اثر مثبت و معنادار متوسط منحصر به فرد بودن بر تمایلات رفتاری خرید است.
هفتم) نشان دهنده اثر مثبت و معنادار ضعیف تمایل به پرداخت بیشتر بر تمایلات رفتاری خرید است.
که با توجه به بازار مصرف ماکارونی نشان داده که رابطه این واحد تولیدی با مصرف کنندگان متوسط است که برای مانا ماکارون با این حجم تولید و قدمت و ماشین آلات به روز،فروش به نسبت پایینتری نسبت به دیگر تولید کنندگان ماکارونی دارد که نشان میدهد فروش و رضایت مانا ماکارون در استان البرز به طور متوسط میباشد که نیاز به بازاریابی تخصصی بر طبق نیاز مصرف کنندگان دارد ،با توجه به مصرف ماکارونی روزافزون در ایران و رقبا مانا ماکارون در مقایسه با سایر رقبا عملکرد متوسط ای داشته است.
واژگان کلیدی:
ارزش ویژه نام و نشان تجاری،رفتار خرید،مشتری گرایی،مدل  آکر و کلر، کیفیت ادراکی ،ارزش ادراکی هزینه، منحصربه فرد بودن و تمایل جهت پرداخت هزینه اضافی
مقدمه
گذاشتن نام و نشان تجاری  قرن ها به عنوان روشی برای تمایز کالاها از یک تولیدکننده نسبت به سایر تولیدکنندگان وجود داشت، تحقیق درباره برند (نام و نشان تجاری) و ارزش ویژه برند، برای فعالیت بازاریابی و تئوری بازاریابی در سالهای اخیر، اهمیت یافته است.
برندها میتوانند ارزش و قدرتی در بازار، ورای آنچه که به وسیله ویژگیهای ذاتی محصول ایجاد می شود را فراهم نمایند. یک برند قوی می تواند ارزش ویژه برند بیشتری داشته باشد  . یک برند قوی با ارزش ویژه مثبت، مزایای متعددی مانند حاشیه های سود بالاتر،   فرصتهای تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قویتر، ترجیح و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده دارد.  
در واقع امروزه ایجاد برند و مهمتر از آن حفظ و ارتقاء ارزش برند، یکی از روشهای قدرتمند تمایز برای سازمانها و بنگاه های مختلف اقتصادی محسوب می گردد.
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول :کلیات تحقیق
مقدمه     2
1-1 بیان مساله    2
1-2 مدل مفهومی تحقیق    5
1-3  تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها    8
1-4 اهداف تحقیق    9
1-5 فرضیه های تحقیق    11
1-6 اهمیت و ضرورت تحقیق    11
1-7 قلمرو مکانی    12
1-8 قلمرو زمانی تحقیق    13
1-9 روش تحقیق    13
1-10 روش نمونه گیری    13
1-11 ابزار گردآوری اطلاعات تحقیق    14
1-12جامعه آماری    14
1-13 روش نمونه گیری    14
1-14 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    14
فصل دوم :مبانی نظری پژوهش
2-1 تاریخچه تحقیق    17
2-2 مقدمه    18
2-3 توضیح مختصری از بازاریابی     20                                     
2-4 نام و نشان تجاری    27
2-5 ارزش ویژه نام و نشان تجاری    32
2-6 مدل های ارزش نام تجاری    34
2-7 رفتار مصرف کننده    50
2-8 مدل های ارتباط بین نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده    53
2-9 تحقیقات انجام شده در ایران    59
2-10 تحقیقات انجام شده در جهان    60
2-11مدل نظری تحقیق    61
فصل سوم : روش شناسی
3-1مقدمه    67
3-2.  نوع تحقيق    67
3-3. جامعه ي آماري    69
3-4. نمونه    69
3-4-1. روش نمونه گيري    70
3-4-2. تعيين حجم نمونه    70
3-5. پرسشنامه    71
3-6. ويژگيهاي فني ابزارهاي گردآوري داده‌ها    72
3-6-1. روايي     73
3-6-2. پايايي    73
3-7. مقياسهاي مورد استفاده    74
3-8. روش گردآوري داده ها    75
3-9. تجزيه و تحليل داده ها    75
<

درباره ی admin

همچنین ببینید

بررسی میزان استعداد تقبل مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل و خدمات کانتینری دریاگسترکیش

بررسی میزان استعداد تقبل مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل و خدمات کانتینری دریاگسترکیش …

قالب وردپرس